3.1. Мәдениеттің дамуы. 3.2. Ауыз әдебиеті – өшпес мұра. 3.3. Даналық сөзден үйренемін. 3.4. Халқымыздың салт-дәстүрі. 3.5. Шеберлер еліне саяхат.
Ұрпақтарың сенімдерді ақтар шын, Қазақ үшін сендер – ұлы асқар шың! Қайсар жүрек, батырларым сендердің – Мәңгілік рух, өшпес даңқың сақталсын! Шығармалар мен байқауға қатысуға өтініштер [email protected] электронды поштасына қабылданады.
Ауыз әдебиеті — халық шығармашылығының айрықша саласы, ауызша шығарылып, ауызша тараған көркем-әдеби туындылардың жиынтық атауы. Қазақ халқының мұндай сөз өнерін ғалымдар ауыз әдебиеті деп атаған.
Сабақ тақырыбы: Ауыз әдебиеті – өшпес мұра. Күні. Мұғалімнің есімі.
Ауыз әдебиеті – талай ғасырлар жемісі. Халық жыраулары, жыршылары, ертекшілері осы сонау ықылым заманнан рухани асыл қазына ретінде сақтап, ұрпақтан-ұрпаққа мұра етіп, бүгінгі біздің дәуірімізге жеткізген. Адамзат өзінің сонау балаң кезінде, табиғаттың жұмбақ, тұңғиық сырына...
Ауыз әдебиеті – талай ғасырлар жемісі. Халық жыраулары, жыршылары, ертекшілері осы сонау ықылым заманнан рухани асыл қазына ретінде сақтап, ұрпақтан-ұрпаққа мұра етіп, бүгінгі біздің дәуірімізге жеткізген.
Ауыз әдебиеті — халық шығармашылығының айрықша саласы, ауызша шығарылып, ауызша тараған көркем-әдеби туындылардың жиынтық атауы. Халық ауыз әдебиеті тақырыбында шығарма жазып беріңізші?
Тақырыбы: Ауыз әдебиеті-өшпес мұра Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 4.1.2.1* шығарма мазмұнын түрлі баяндау тәсілдерін (І немесе ІІІ жақта өзгертіп, жағдаяттар қосып, оқиғаларды өрбітіп) қолданып, шығараманы қысқаша, толық...
Ауыз әдебиеті — халық шығармашылығының айрықша саласы, ауызша шығарылып, ауызша тараған көркем-әдеби туындылардың жиынтық атауы. Қазақ халқының мұндай сөз өнерін ғалымдар ауыз әдебиеті деп атаған. Сонымен бірге ғылым мен мәдениетте “халық...
Халық ауыз әдебиеті-асыл мұра. Автор работы: Пользователь скрыл имя, 09 Октября 2013 в 19:40, сочинение. Краткое описание. Жазу – сызу өнері болмаған ерте кезде-ақ қазақ халқы өзінің тұрмыс-тіршілігі, қоғамдық өмірі, шаруашылығы мен кәсібі, қуанышы мен күйініші...
Opiqпен танысу. Параграфтың тақырыпшалары: Ауыз әдебиеті – өшпес мұра. Пікіріңді дәлелде. Әңгімеле.