Үш таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттап жазбаша көбейту. Тақырыбы: Үш таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттап.
Уш танбалы санды бир танбалы санга калдыкпен болу. #калдыкпенболу #уштанбалысандыекитанбалысангакалдыкпенболу.
Екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолданады.
Разрядтан аттамай екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту. Жоспар. Жоспарлан-ған уақыт.
Бағалау критерийлері Екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолданады Тілдік мақсат: Пәндік
С. Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейтуге берілген мысалдағы жоғалған сандары бар өрнектерді қалпына келтіре алатын және есептер шығаруда қолдана білетін болады. Керекті жабдықтар. Оқулық Математика 3-сынып авторы: Т. П.Кучер...
Другие материалы в этой категории: « Үш таңбалы сандарды бір таңбалы сандарға разрядтан аттамай жазбаша көбейту Шамалар: бір өнімге жұмсалатын заттың шығын мөлшері, жалпы шығын ».
Инфоурок › Начальные классы ›Конспекты›Разрятык косылгыштарга жиктеу аркылы еки танбалы санды бир танбалы санга кобейту.
Тілдік мақсаттар. Есептеудің ауызша тәсілін білесің бе және жазбаша тәсілін түсіндіре алады. Құндылықтарды дарыту.
Тақырыбы: Үш таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту. Мақсаты: Үш таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту мен бөлу тәсілдерімен таныстыру, жылдам есептеу дағдысын қалыптастыру; ұқыптылыққа баулу, түрлі ойын элементтерін пайдалана отырып...
Ауызша жазбаша есептеу дағдыларын қалыптас��ыру. Пәнге қызығушылығын арттыру. Тәрбиелік: өз бетімен жұмыс жасай отырып, өзінің де өзгенің де еңбегін қадірлей білуге үйрету.